Ing. Pavel Bundil

vzdělávací agentura KPS Vsetín

IČ 66938813

AKREDITOVANÁ INSTITUCE

Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy

Ing. Pavel Bundil - vzdělávací agentura KPS Vsetín, Bratří Hlaviců 101, 755 01 Vsetín, IČ 66938813, tel.: 571 418 958, mob.: 737 621 154

ROLE PEDAGOGA MŠ A PŘÍPRAVNÝCH TŘÍD V PŘÍMÉ PRÁCI S DÍTĚTEM S ODLOŽENOU ŠKOLNÍ DOCHÁZKOU A JAK NEJLÉPE PŘIPRAVIT TAKOVÉ DÍTĚ NA VSTUP DO ZŠ

IDENTIFIKAČNÍ KÓD: 14824

AKREDITACE:  novelou zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících v platném znění s účinností od 1.9.2023 není vyžadována akreditace MŠMT

FORMA:  ON-LINE

LEKTOR:

Mgr. Lenka Bínová,  oblíbená a zkušená lektorka, speciální pedagog       

TERMÍN

čtvrtek 14. listopadu 2024

ČAS:

08:30 - 15:00 hod (s krátkou přestávkou na oběd, prezence 08:00 - 08:30 hod)           

CENA:  

1650,- Kč  (včetně doprovodného materiálu a drobného občerstvení). Nejsme plátci DPH.
                V případě bezhotovostní platby musí být účastnický poplatek na účet agentury nejpozději 3 pracovní dny
                před datem konání akce
- viz Smluvní podmínky
                

 

 

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK:

pátek 8. listopadu 2024 (po uzávěrce možná dohoda telefonicky na č. 737621154, 778429385)

 

 

URČENO: 
Učitelům MŠ, učitelům přípravných tříd ZŠ, asistentům pedagoga. 

VZDĚLÁVACÍ CÍL:
Hlavním cílem je pomoci účastníkům lépe se orientovat v problematice odložené školní docházky. Účastníci se
seznámí se základními principy pedagogické diagnostiky.  Naučí se, jak získané informaceinterpretovat a využívat v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Seznámí se s metodami nácviku a upevňování správných návyků z oblasti grafomotoriky, sociálních dovedností, smyslového vnímání, koncentrace pozornosti apod. Dalším cílem je poskytnout
účastníkům konkrétní metodické postupy v percepčně-motorických oblastech, jejichž základy jsou velmi důležité pro úspěšný start do 1. třídy ZŠ, a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte s odloženou školní docházkou.

 

O B S A H O V Á   N Á P L Ň :

  • V celém prakticky zaměřeném vzdělávacím programu budou účastníkům prezentovány jednotlivé metodické postupy v oblasti rozvoje percepčně - motorických schopností a dovedností u dětí s odloženou školní docházkou. Důraz bude kladen zejména na vývojové hledisko jednotlivých percepčně-motorických funkcí. 
  • Metodika přístupu k dítěti s odloženou školní docházkou v rámci nácviku a upevňování správných návyků sociálních dovedností
  • Plánování, realizace a vyhodnocování grafomotorických a logopedických cvičení, takovým způsobem, aby byly nástrojem prevence a úspěšného zahájení povinné školní docházky po realizaci odkladu školní docházky
  • Role pedagoga v rámci aktivního zapojení dítěte při respektování jeho osobnostních dispozic, s ohledem na jeho sociální status, životní a kulturní podmínky
  • Modelové situace, role zákonných zástupců při realizaci OŠD u jejich dítěte a spolupráce pedagoga či pedagogů s poradenským zařízením.
  • Sestavení plánu osobního rozvoje, popřípadě plánu pedagogické podpory u dítěte s odloženou školní docházkou
  • Diskuze, výměna zkušeností, odpovědi na dotazy.

 

Tento vzdělávací program je vhodný pro využití OP „Jan Amos Komenský“
- aktivita 1.I/4 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ
- aktivita 1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ.

 

Obsazenost:Volná místa

„Vzdělání není pouhým nashromážděním jednotlivých vědomostí, jako není těstem mouka, voda, sůl, kvasnice atd. dohromady naházené.“

Tomáš Garrigue Masaryk