Ing. Pavel Bundil

vzdělávací agentura KPS Vsetín

IČ 66938813

AKREDITOVANÁ INSTITUCE

Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy

Ing. Pavel Bundil - vzdělávací agentura KPS Vsetín, Bratří Hlaviců 101, 755 01 Vsetín, IČ 66938813, tel. č.: 737 621 154,  778 429 385

JAK REAGOVAT A V PRAXI ŘEŠIT CHOVÁNÍ DĚTÍ IMPUZIVNÍCH, HYPERAKTIVNÍCH, AGRESIVNÍCH I EMOČNĚ LABILNÍCH

IDENTIFIKAČNÍ KÓD: 11825

FORMA:  prezenční

Novelou zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících v platném znění s účinností od 1.9.2023 není
vyžadována akreditace MŠMT

 

LEKTOR:

Mgr. et. Mgr. Renata Abrahamová - zkušená lektorka, speciální pedagog                                                      

TERMÍN

pondělí 24. března 2025

ČAS:

12:00 - 17:00 hod 
             11:30 - 12:00 hod...prezence

MÍSTO: 

Vsetín, Střední průmyslová škola strojnická, Pod Strání 1776, učebna 5. patro SPŠS.
             Parkování v areálu školy je omezeno, doporučujeme parkování na veřejném
             parkovišti u Hypermarketu Albert

CENA:  

1450,- Kč  (včetně doprovodného materiálu a drobného občerstvení) Nejsme plátci DPH.
                  V případě bezhotovostní platby musí být účastnický poplatek připsán na účet pořadatele nejpozději 3 pracovní dny před
                   konáním
akce (viz Smluvní podmínky).

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK:

úterý 18. března 2025 (po uzávěrce možná dohoda telefonicky na tel. č. 737621154, 778429385))

                                                        

URČENO: 
Pro ředitelky a učitelky MŠ, učitele 1. stupně ZŠ, učitele přípravných tříd ZŠ, vychovatele ŠD, asistenty pedagoga. 

VZDĚLÁVACÍ CÍL:
Seminář pro všechny, kteří jsou bezradní z opakujících se stresových situací, které zažívají téměř každý den s problémovým dítětem, a kteří jsou ochotní změnit svůj pohled a přístup. Problémové chování žáků se v porovnání s minulými lety vyskytuje ve školách stále častěji. Ideální jednoznačný postup zpracovat nelze, ale lze získávat nové pohledy a možnosti pro řešení typických výchovných problémů. Účastníci semináře si na modelových příkladech vyzkouší pasivní a aktivní přístup při řešení.

O B S A H O V Á   N Á P L Ň :

  • Vliv osobnosti žáka (rozumové schopnosti, motivace, zájem, schopnost koncentrace apod.) na nepříznivý stav
  • Příčiny nevhodného chování, co je a co není syndrom ADHD/ADD
  • Vhodné a nevhodné přístupy
  • Možnosti intervence a adekvátního pedagogického vedení
  • Pomoc při řešení konkrétních případů a situací
  • Diskuse, výměna zkušeností

 

Tento vzdělávací program je vhodný pro využití OP „Jan Amos Komenský“
- aktivita 1.I/4 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ
- aktivita 1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ

Obsazenost:Volná místa

„Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež pouze ukazují, kam jít, ale samy nejdou.“

Jan Amos Komenský