JAK REAGOVAT A V PRAXI ŘEŠIT CHOVÁNÍ DĚTÍ IMPUZIVNÍCH, HYPERAKTIVNÍCH, AGRESIVNÍCH I EMOČNĚ LABILNÍCH
IDENTIFIKAČNÍ KÓD: 11825
FORMA: prezenční
Novelou zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících v platném znění s účinností od 1.9.2023 není
vyžadována akreditace MŠMT
LEKTOR: |
Mgr. et. Mgr. Renata Abrahamová - zkušená lektorka, speciální pedagog |
TERMÍN |
pondělí 24. března 2025 |
ČAS: |
12:00 - 17:00 hod |
MÍSTO: |
Vsetín, Střední průmyslová škola strojnická, Pod Strání 1776, učebna 5. patro SPŠS. |
CENA: |
1450,- Kč (včetně doprovodného materiálu a drobného občerstvení) Nejsme plátci DPH. |
UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK: |
úterý 18. března 2025 (po uzávěrce možná dohoda telefonicky na tel. č. 737621154, 778429385)) |
URČENO:
Pro ředitelky a učitelky MŠ, učitele 1. stupně ZŠ, učitele přípravných tříd ZŠ, vychovatele ŠD, asistenty pedagoga.
VZDĚLÁVACÍ CÍL:
Seminář pro všechny, kteří jsou bezradní z opakujících se stresových situací, které zažívají téměř každý den s problémovým dítětem, a kteří jsou ochotní změnit svůj pohled a přístup. Problémové chování žáků se v porovnání s minulými lety vyskytuje ve školách stále častěji. Ideální jednoznačný postup zpracovat nelze, ale lze získávat nové pohledy a možnosti pro řešení typických výchovných problémů. Účastníci semináře si na modelových příkladech vyzkouší pasivní a aktivní přístup při řešení.
O B S A H O V Á N Á P L Ň :
- Vliv osobnosti žáka (rozumové schopnosti, motivace, zájem, schopnost koncentrace apod.) na nepříznivý stav
- Příčiny nevhodného chování, co je a co není syndrom ADHD/ADD
- Vhodné a nevhodné přístupy
- Možnosti intervence a adekvátního pedagogického vedení
- Pomoc při řešení konkrétních případů a situací
- Diskuse, výměna zkušeností
Tento vzdělávací program je vhodný pro využití OP „Jan Amos Komenský“
- aktivita 1.I/4 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ
- aktivita 1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ